Szkolenia i konferencje - góry czy miasto?
Firmy bardzo często organizują szkolenia lub konferencje, podczas których przekazywana jest wiedza na różne
specjalistyczne tematy. Wielu organizatorów takich przedsięwzięć zastanawia się, w jakim miejscu zaplanować takie
wydarzenie. Można to zrobić zarówno w mieście, jak i na przykład w górach. Każde z tych miejsc ma swoje atuty, które
warto wziąć pod uwagę podejmując decyzję. Wszystko również zależy od zapotrzebowania zarówno przedsiębiorców
urządzających szkolenie lub konferencję, jak i od uczestników spotkania.
Biznesowe zalety gór
Słyszeliście kiedyś termin “workaction”? Jest to dość ciekawe zjawisko polegające na połączeniu pracy wraz z wakacjami w jakimś ciekawym, wypoczynkowym miejscu. Góry zdecydowanie takie miejsce stanowią. Dodatkowo zwykle na wyposażeniu obiektów wypoczynkowych, w których organizowane jest szkolenie, znajdują się SPA, w których można się zrelaksować po pracy. Dodatkowym ich atutem jest przygotowanie ćwiczeń z zakresu team buildingu na świeżym powietrzu. Co więcej, istnieje możliwość serwowania góralskich potraw, cieszenie się dobrej jakości powietrzem, a także uczestnictwo w prawdziwie górskich biesiadach.
Miasto i jego atuty w biznesie
Szkolenia i konferencje mogą być również organizowane w miastach. Jest to opcja, którą bierze się pod uwagę przede wszystkim ze względu na dużą ilość obiektów multimedialnych i tych, które specjalizują się w urządzeniu tego typu wydarzeń. Dodatkowym, niezwykle istotnym, atutem miasta jest szeroko rozwinięta sieć komunikacji miejskiej. Dzięki niej można bez problemu dojechać w dowolnie wybrane miejsce. Jest to opcja dobra dla tych, którzy mieszkają w tym samym mieście i muszą dojechać na spotkanie biznesowe.